۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
شگفتی اکتبر

در اکتبر ۲۰۱۶ یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری، انتشار یک فیلم غیراخلاقی از دونالد ترامپ ضربه سنگینی به او زد. اما رقیب او نیز وضعیت خوبی نداشت.

به گزارش صدای بورس، ویکی‌لیکس با انتشار ایمیل‌های هک شده از کمپین هیلاری کلینتون، او را بی‌اعتبار کرد و شگفتی اکتبر رقم خورد و ترامپ به پیروزی رسید. آیا شگفتی دیگری در راه است؟

مجله «نیوزویک» با بررسی این موضوع نوشت: دهه‌هاست که کمپین‌های ریاست جمهوری به دنبال مچ‌گیری از رقیب و تحقق شگفتی اکتبر برای تغییر مسیر انتخابات به نفع خود هستند. تاریخ نشان داده که کاندیداها درباره تغییر اوضاع در روزهای پایانی حق داشته‌اند. اما در انتخابات پیش‌رو که پر از شگفتی است، چه چیز می‌تواند نتیجه رقابت بین دونالد ترمپ و کامالا هریس را تغییر دهد؟ در انتخابات قبلی، ترامپ و بایدن در وضعیت برابر قرار داشتند.

شگفتی اکتبر

کد خبر 506223

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • محبوب کارکنان

    نیوزویک

    محبوب کارکنان

    چگونه شرکت‌های برتر آمریکایی، کارکنان خود را راضی، وفادار و متعهد نگه می‌دارند؟

  • ماشین‌های سبز

    نیوزویک

    ماشین‌های سبز

    آیا هوش مصنوعی موجب بهتر شدن وضعیت حیات بر روی کره زمین می‌شود یا آن را بدتر می‌کند؟ واقعیت این است که هوش مصنوعی انقلاب بزرگی در عرصه انرژی سبز ایجاد کرده اما تامین انرژی برای آن موجب افزایش آلودگی شده است.

  • روی لبه پرتگاه

    نیوزویک

    روی لبه پرتگاه

    نیجریه، کشور شگفتی‌های طبیعی با بیش از ۲۵۰ گروه قومی و نژادی که به ۵۰۰ گویش خاص سخن می‌گویند، تولیدکننده مهم نفت خام آفریقا با نزدیک به ۲۲۰ میلیون جمعیت، همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =